Banner
Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Posilovací výživa,plán
(1 prohlíží) (1) Host
  • Strana:
  • 1

TÉMA: Posilovací výživa,plán

Posilovací výživa,plán 1 rok, 8 měsíců #28951

Dobrý den, je mi 17 let , když jsem si přečetl vše na vašich stránkách v rubrice ,,začátečníci,, vytvořil jsem si podle toho trénink a jídelníček.
Rád bych vám teď vypsal co jím a co a jak posiluji. Poprosil bych o případnou(ý) radu a komentář.

JÍDELNÍČEK:
Ráno: Cereální kuličky s příchutí kakaa (CRIP CROP) + 0,5L mléka,
Obsahují tyto výživové hodnoty ve 100g:
ENERGETICKÁ HODNOTA............1679,4kJ/397,3,kcal
BÍLKOVINY......................3,7g
SACHARIDY......................78,4g
TUKY...........................5,1g

Asi tak v 10:00h doháním případný hlad jogurtem (DOBRÁ MÁMA) s příchutí:
jahod,vanilky,stračately,čokolády a lesního ovoce , průměrně obsahuje 1 kelímek:
VYUŽITELNÁ ENERGIE.............507kJ
BÍLKOVINY......................5,2g
SACHARIDY-.....................17,2g
Z TOHO CUKRY...................17,0g
TUK............................3,4g
NASYCENÉ MASTNÉ KYSELINY.......1,8g
VLÁKNINA.......................0,1g
SODÍK..........................84mg
VÁPNÍK.........................186mg
BEZ KONZERVANTŮ

Bylo by dobré či zdravé každý ráno rozbít 3 vejce do sklenice ,nalít do nich mléko a rozmíchat, posléze vypít???

Odpoledne: 30 deka Moravské šunky s houskou nebo rohlíkem+ sklenice vody (perlivé) , někdy si dám navíc i ovoce (např. jablka,broskve...)

Večer: Bílá či tmavá čokoláda , hodně druhu jídel, které mi matka nosí z práce (např. různé druhy masa vetšinou s kaší, knedlíky, čočkou, těstovinami nebo rýží) Mám otázku jestli je dobré jíst třeba samotné uvařené brambory kvůli škrobu???

POSILOVÁNÍ:
Ráno: 60min cvičení , 10min strečink
4 série po 25 opakování -> DŘEPY
4X po 25 -> KLIKY
4x po 25 -> SEDY-LEHY , ZKRACOVAČKY
+ cviky na záda a páteř (které obsahují např. most, zvedání ruku k ruce, nohy šikmě pod sebe, náznaky plavání na břiše atd.) Proč se má provádět strečink i po cvičení???

Odpoledne: Volno

VEČER: Okolo 18:00h vytrvalostní běh v lese (celkem 6,5km) , 3x 15m kopec, zřídka vyběhnutí schodů (15 pater). Bohužel mám pouze 1 jednoručku okolo 10-15kg. posiluji s ní toto: zdvihy s jednoručkou v sedě na židli , Upažování v sedě, Zdvihy nad hlavou jednou nebo dvěma rukama v sedě
TYTO CVIKY PROVÁDÍM 2x PO 10 SERIÍCH.

Nedávám si den volna, protože chci dosáhnout nejlepších výsledků dočetl jsem se v jednom časopisu, že nejideálnější regenerace je při spánku, protože se aktivuje růstový hormon...ale nejspíš dělám chybu, že???
  • jirimiak
  • OFFLINE
  • Cvičenec
  • Příspěvky: 23

Re: Posilovací výživa,plán 1 rok, 8 měsíců #28965

když jsem si přečetl vše na vašich stránkách

Asi si to nečetl dost důkladně, zkus to znovu.
  • Kubásek
  • OFFLINE
  • Body-Tester II
  • Příspěvky: 669
Nevládzeš?
Tak choď domov!
Toto nie je pre teba, toto je
HARDCORE!

Re: Posilovací výživa,plán 1 rok, 8 měsíců #28968

Asi myslíte ten nadpis? No popravdě jsme nevěděl jak ho napsat... ))
  • jirimiak
  • OFFLINE
  • Cvičenec
  • Příspěvky: 23

Re: Posilovací výživa,plán 1 rok, 8 měsíců #28972

Mě spíš přijde,jako kdyby jsi tohle všechno psal satiricky.

Kakaové kuličky,dobrá máma,čokoláda,knedlíky.
Jídelníček typu ráno odpoledne večer,no,nevím...
  • bellito
  • OFFLINE
  • Body-Tester III
  • Příspěvky: 917

Re: Posilovací výživa,plán 1 rok, 8 měsíců #28973

Jenom sem chtěl znát váš názor...ty názvy těch pokrmů jsem uvedl proto, že semi zdálo lepší a přehlednější než abych napsal nějaký jogur, lupínky...
  • jirimiak
  • OFFLINE
  • Cvičenec
  • Příspěvky: 23

Re: Posilovací výživa,plán 1 rok, 8 měsíců #28974

Nejde o názvy,ale jídelníček a jeho kvalitu
  • bellito
  • OFFLINE
  • Body-Tester III
  • Příspěvky: 917

Re: Posilovací výživa,plán 1 rok, 8 měsíců #28975

Pochopitelně tohle nejím pořád! ale jednalo se o orientační jídelníček
  • jirimiak
  • OFFLINE
  • Cvičenec
  • Příspěvky: 23

Re: Posilovací výživa,plán 1 rok, 8 měsíců #28977

Základní kritika zmíněného jídelníčku:

Ráno: Cereální kuličky s příchutí kakaa (CRIP CROP) + 0,5L mléka

Pravděpodobně obdoba Nesquiku - doporučuji se těmhle produktům obloukem vyhýbat. Preferuj raději klasické ovesné vločky. Tyhle články si pravděpodobně nečetl.

www.body-test.cz/nacrt-zakladniho-jidelnicku
www.body-test.cz/jak-jist-pred-a-po-treninku

Asi tak v 10:00h doháním případný hlad jogurtem (DOBRÁ MÁMA) s příchutí: jahod,vanilky,stračately,čokolády a lesního ovoce

Co tak pul litra bílýho jogurtu + ovoce?

Bylo by dobré či zdravé každý ráno rozbít 3 vejce do sklenice ,nalít do nich mléko a rozmíchat, posléze vypít???

Nesnaž se kopírovat styl Rockyho, za prvý je to humáč, zadruhý salmonela číhá na každým rohu.

Odpoledne: 30 deka Moravské šunky s houskou nebo rohlíkem+ sklenice vody (perlivé) , někdy si dám navíc i ovoce (např. jablka,broskve...)

Tohle má být oběd? 300 g šunky hodí odhadem 60 g bílkovin, což je dost i když vezmeš v potaz trávící vrcholy žaludku. Pohybuj se v hlavním jídlech okolo 30-40 g bílkovin, výš bych nechodil, kromě snídaně. Perlivou vodu vypusť - bublinky = oxih uhličitý, kterého se tělo pracně zbavuje. Proč ho do sebe cpát?

Večer: Bílá či tmavá čokoláda , hodně druhu jídel, které mi matka nosí z práce (např. různé druhy masa vetšinou s kaší, knedlíky, čočkou, těstovinami nebo rýží) Mám otázku jestli je dobré jíst třeba samotné uvařené brambory kvůli škrobu???

Pouvažuj nad tím, že si začneš vařit sám. O čokoládě, jestli není s vysokým procentem kakaa se bavit ani nebudem
  • Cornelius
  • OFFLINE
  • Správce projektu
  • It's never easy.
  • Příspěvky: 1806
''Slova tvoří myšlenky. Myšlenky představy. Představy vize. Vize realitu.''
Poslední úprava: 1 rok, 8 měsíců od Cornelius.
Následující uživatel poděkoval: jirimiak

Re: Posilovací výživa,plán 1 rok, 8 měsíců #28978

Já pořád dumám nad tím,jaký články jsi vlastně četl,když píšeš,že jsi četl všechno tady na webu. Vlatně ti stačí jeden,dva články,které ti doporučil Cornelius a máš vystaráno.

Spočítej si bílkoviny,kolik jich do sebe dostaneš a hlavně jaký.
Jednoduchý sacharidy vyměň za komplexní.
  • bellito
  • OFFLINE
  • Body-Tester III
  • Příspěvky: 917

Re: Posilovací výživa,plán 1 rok, 8 měsíců #28979

Četl jsem ty články v rubrice pro ZAČÁTEČNÍKY!!!
  • jirimiak
  • OFFLINE
  • Cvičenec
  • Příspěvky: 23

Re: Posilovací výživa,plán 1 rok, 8 měsíců #28981

Začátečníci->Základní jídelníček

Tam také jsou oba články.
  • bellito
  • OFFLINE
  • Body-Tester III
  • Příspěvky: 917
  • Strana:
  • 1
Čas pro vytvoření stránky: 0.39 sekund